10 najpogostejših vprašanj o slabosti in vrtoglavici + celostna rešitev

  • Objavljeno: 29. maja, 2024
  • Napisala: Asja Dominko
  • Kategorija: Stres
  • Objavljeno: 29. maja, 2024
  • Napisala: Asja Dominko
  • Kategorija: Stres

Ali se vam pogosto pojavljata slabost in vrtoglavica? Ob obisku zdravnika pa vam ta zatrdi, da je z vami vse v redu in da ste popolnoma zdravi?

slabosti in vrtoglavica, ki izhajata iz psihofizičnih motenj.

Morda se sprašujete …

  • “Kaj se mi dogaja?”
  • “Kako sem lahko zdrav, če se tako slabo počutim?”
  • “Ali se mi bo zmešalo?”
  • “Zakaj me nihče ne razume/verjame?”

V takšnih trenutkih so občutki zaskrbljenosti, negotovosti in strahu pričakovani. Kadar izvidi pokažejo, da ni z nami fizično nič narobe, se moramo zavedati, da sta slabost in vrtoglavica najverjetneje posledica podzavestnih strahov, nakopičenega stresa v telesu in nakopičenih čustvenih ran, ki zahtevajo drugačen pristop k reševanju.

Mnogi verjamejo, da je njihov primer nerešljiv, a tisoče uspešnih zgodb dokazuje, da se vsaka situacija lahko izboljša – tudi vaša!

V današnjem blogu bomo odgovorili na 10 najpogostejših vprašanj, v zvezi z vrtoglavico in stresom.


1. Zakaj se pojavita kronična slabost in vrtoglavica?

Kronična slabost in vrtoglavica sta pogosto povezana z notranjo stisko, potlačenimi občutki kot tudi anksioznostjo.

To čustveno stanje izhaja iz občutkov strahu in se pojavi, ko pretirano razmišljamo o negativnih scenarijih ali ob nezmožnosti soočanja se s težkimi življenjskimi situacijami.

Ko ste pod stresom se počutite preobremenjeni in zaskrbljeni. Imate občutek, da vas bo kmalu obšla slabost ali da se vam bo zvrtelo. Ta stres se je v vašem telesu nabiral skozi leta in ga morda niste niti vedno zavedali.

občutki stresa, tesnobe, anksioznosti povzročajo napade panike in občutke slabosti in vrtoglavice

Stres vpliva na telo na različne načine:

  1. Fizični simptomi: Poleg slabosti in vrtoglavice, stres povzroči tudi telesne bolečine in fizična neugodja, kot so glavoboli, tiščanje v prsih, razbijanje srca, zakrčenost v ramenih … Negativno vpliva tudi na imunski sistem, kar povečuje dovzetnost za okužbe.
  2. Spanje: Stres povzroča težave s spanjem, nespečnost, nočne more ali nemir med spancem.
  3. Prebava: Nekateri ljudje se srečujejo s prebavnimi težavami, kot so zaprtje, driska, slabost in bolečine v želodcu, kadar so pod stresom.
  4. Srčno-žilni sistem: Dolgotrajen stres vpliva na srčno-žilni sistem, poveča krvni tlak in tveganje za srčne bolezni.
  5. Psihološki vplivi: Poleg telesnih simptomov stres vpliva tudi na duševno zdravje, povzroča tesnobo, nemir, razdražljivost ali občutke nemoči.
  6. Kognitivne sposobnosti: Stres vpliva na naše sposobnosti koncentracije, spomina in odločanja.
  7. Vedenje: Nekateri ljudje se pod stresom poslužujejo nezdravih načinov zapolnjevanja čustvenih ran, kot so prenajedanje, pitje alkohola ali kajenje.
  8. Reproduktivni sistem: Pri ženskah pa stres vpliva tudi na menstrualni ciklus in plodnost.

Prav zato je ključnega pomena, da se naučite prepoznati svoje občutke, se sprostite in poiščete načine za obvladovanje stresa. To vam bo pomagalo ponovno najti notranji mir in ravnovesje v svojem življenju.

2. Lahko slabost in vrtoglavica povzročita panični napad?

Slabost in vrtoglavica sta lahko začetna znaka paničnega napada, vendar nista glavna povzročitelja.

Neprijetni telesni simptomi (slabost in vrtoglavica), se pojavijo zaradi nakopičenega stresa v telesu, negativnih podzavestnih vzorcev in bolečin iz preteklosti.

Zaradi teh dejavnikov se največ krat pojavi tudi panični napad. To je intenziven občutek tesnobe ali strahu, ki se pojavi nenadoma in doseže vrhunec v nekaj minutah. Med napadom se pojavijo telesni simptomi, kot so

  • hitro bitje srca,
  • potenje,
  • tresenje,
  • občutek dušenja,
  • stiskanje v prsih
  • ter slabost in vrtoglavica.
slabosti in vrtoglavica sta poleg občutka dušenja, stiskanja v prsih, hitrega bitja srca in tresenja; simptoma paničnega napada.

Ko smo pod močnim stresom ali doživljamo stresna čustva, se telo odzove z aktivacijo odziva boj-ali-beg.

V tem procesu se sproščajo hormoni, kot sta adrenalin in kortizol, ki, med drugim, povzročita pospešen srčni utrip, plitko dihanje in poslabšanje prebave, kar vodi do občutka slabosti in vrtoglavice.

Panični napad pa je nenaden in močan občutek strahu. Lahko se zgodi kjerkoli, tudi brez očitnega razloga. Napad doseže vrh v desetih minutah, vendar se zdi, da traja veliko dlje. Po dvajsetih minutah se tesnoba umiri, strah pred tem, da se napad spet ponovi pa se krepko ojača.

Več o tem kako izgleda napad panike sem pisala na strani asjadominko.si.

Kako odreagirati, če se nam sproži panični napad:

  • Osredotočite se na dihanje: Počasi in globoko vdihnite ter izdihnite.
  • Ponavljajte pomirjujoče fraze: “Vse bo v redu,” “Jaz sem varen/-a.”
  • Osredotočite se na fizični občutek: Držite nekaj hladnega ali toplega.
  • Sprostite mišice: Napenjajte in sproščajte mišične skupine.
  • Preusmerite misli: Naštejte stvari, ki jih vidite, občutite, slišite, vonjate, okusite.
  • Pogovorite se z nekom: Pokličite prijatelja ali družinskega člana.

Razumevanje, da sta slabost in vrtoglavica v večini primerov posledica reakcije telesa na anksioznost, pomaga pri obvladovanju simptomov.

3. Se lahko slabost in vrtoglavica razvijeta zaradi stalne skrbi in razmišljanja o težavah in strahovih?

Vsakdo se včasih sooči s skrbmi in razmišljanjem o težavah, vendar pa dolgotrajno in intenzivno “vrtanje” v skrbi in strahove prinese svoje posledice.

Pogosto skrbimo zaradi stvari

  • na katere nimamo vpliva,
  • ki se še niso zgodile
  • ali pa na take, ki se nikoli ne bodo.

To neprestano obremenjevanje s težavami in strahovi privede do tega, da začnemo doživljati simptome, kot so slabost in vrtoglavica.

Ena od ključnih sestavin tega stanja je tudi “strah pred strahom“. Ta paradoksalni strah nas vodi v začarani krog, kjer se bojimo svojih lastnih telesnih reakcij na stres in anksioznost.

Ko začutimo prve znake tesnobe, kot so

  • hitro bitje srca,
  • potenje
  • ali težko dihanje,

se še bolj prestrašimo, kar sproži dodatne telesne reakcije, vključno s slabostjo in vrtoglavico.

kolo strahu, ki prikazuje zakaj se bojimo svojih strahov

Pomembno je razumeti, da naše telo in um delujeta v tesni povezavi. Ko smo močno osredotočeni na negativne misli in strahove, to vpliva na naše fizično počutje.

Obstaja pa tudi zelo dobra novica pri vsem tem – slabost in vrtoglavica sta popolnoma rešljivi, še posebej, kadar je vzrok na čustvenem in miselnem nivoju, kajti tukaj imamo veliko moč vpliva.

Želim vas opogumiti, da je mogoče spremeniti svoje življenje in prekiniti trpljenje, pa naj ta izvira iz anksioznosti, strahov, depresije, paničnih napadov, ljubosumja, osamljenosti ali nemoči.

Sproščeno telo, notranji mir in občutek zdravja so mogoča za vas, če odkrijete, katera čustvena bolečina iz preteklosti je vtisnjena v vas in katera podzavestna prepričanja je sooblikovala.

Kako to doseči? Skozi iskren pogovor z izkušenim terapevtom.

Zato vas vabim na zaupen pogovor, v živo v Mariboru ali na daljavo preko telefona, Zoom-a ali Viber-ja; kjer bomo raziskali korenine vašega problema in razvili strategijo za trajno rešitev. Pogovor je brezplačen in popolnoma neobvezujoč.

4. Je lahko pomanjkanje spanja vzrok za slabost in vrtoglavico?

Pomanjkanje spanja resno vpliva na naše telesno in čustveno počutje ter pogosto prispeva k pojavu slabosti in vrtoglavice.

Kadar se slabost in vrtoglavica pojavljata pogosto, pa vzrok zanje ni slab spanec.

Stres in tesnoba močno vplivata na kakovost spanja, kar vodi v motnje spanja, kot so:

Ko smo pod stresom, naše telo postane hiperaktivno, kar povzroči telesne reakcije, kot so pospešen srčni utrip, povečana napetost mišic in povečana proizvodnja stresnih hormonov, kot je kortizol, kar nas ponoči ohranja budne.

slabosti in vrtoglavica: nespečnost

Motnje spanja zaradi stresa in tesnobe povzročijo občutek telesne in čustvene izčrpanosti. Pomanjkanje kakovostnega spanca oslabi naš imunski sistem, vpliva na regulacijo hormonov in privede do kronične utrujenosti ter slabega počutja.

Ti fizični in čustveni učinki stresa in nespečnosti vplivajo na naš prebavni sistem in krvni obtok, kar povzroči tudi slabost in vrtoglavico. Poleg tega smo utrujeni bolj občutljivi na različne zunanje dražljaje, kar še poslabša občutek slabosti in vrtoglavice.

Pomembno je, da spremenimo podzavestna prepričanja ter negativne čustvene vzorce iz preteklosti, da bi izboljšali kakovost spanca in zmanjšali telesne simptome, ki nas ovirajo v vsakdanjem življenju.

Če se simptomi slabosti in vrtoglavice pojavljajo pogosto in vplivajo na vašo kakovost življenja, je priporočljivo, da se posvetujete s terapevtom, ki vam pomaga pri celjenju čustvenih ran in posledično reševanju težav s spanjem ter obvladovanju stresa in tesnobe.

5. Se lahko slabost in vrtoglavica pojavita zaradi pritiska na delu?

Pritisk na delovnem mestu povzroči resne posledice, vključno z izgorelostjo, ko se počutimo čustveno in fizično izčrpani.

Zelo pomembno je razumeti, da izgorelost povzročajo naslednji dejavniki:

  1. Nezmožnost postavljanja mej,
  2. Prekomerno razdajanje,
  3. Nezmožnost reči NE,
  4. Prepričanje, da so potrebe drugih bolj pomembne od lastnih,
  5. Iskanje potrditve in pohvale zunaj nas,
  6. Vrednotenje sebe na podlagi dosežkov in rezultatov,

Izgorelost namreč zmanjšuje produktivnost in izčrpava energijo, kar se kaže tudi skozi telesne simptome, kot sta slabost in vrtoglavica.

pri izgorelosti se lahko pojavita slabost in vrtoglavica

Ko smo izčrpani zaradi stalnega pritiska in skrbi, postane naše telo izjemno občutljivo na stresne situacije. Stres vpliva tudi na naš živčni sistem, kar povzroči različne telesne reakcije in občutek nemoči, ki se kaže skozi slabost in vrtoglavico.

Da bi preprečili izgorelost in zmanjšali vpliv stresa ter anksioznosti, je ključno, da se naučimo učinkovito upravljati s temi čustvenimi obremenitvami.


Ste pri sebi prepoznali znake izgorelosti in bi radi dobili odgovore na to, kar se vam dogaja? Rešite brezplačen test za izgorelost in prejmite rezultate še danes.

Izgorelost se po mojih izkušnjah najhitreje reši na način, da se spremeni negativne podzavestne vzorce. Poleg tega je potrebno vaše telo razbremeniti stresa, ki se je nalagal v vas celotno življenje.

Moja vrata so vam vedno odprta, še posebej, ko se odločite, da ste pripravljeni na novo zaživeti. Prijavite se na spodnjem rdečem gumbu za brezplačen in neobvezujoč 30-minutni pogovor o vaših specifičnih težavah. Jaz in moja ekipa vam bomo pomagali do se boste v svoji koži spet počutili dobro.

6. Ali sta slabost in vrtoglavica povezana z mojimi zdravili ali drugimi snovmi, ki jih uživam?

Slabost in vrtoglavica sta lahko povezani z uporabo različnih zdravil, antidepresantov, alkohola ali uživanjem prepovedanih drog. Te snovi neposredno vplivajo na delovanje našega telesa in živčnega sistema ter povzročijo različne telesne reakcije, med katerimi sta pogosta tudi slabost in vrtoglavica.

Antidepresanti in druga zdravila v nekaterih primerih povzročijo neprijetne stranske učinke, kot so omotica ali slabost. Prav tako je znano, da alkohol in droge motijo normalno delovanje telesa in s tem prispevajo k občutkom vrtoglavice in slabosti.

slabosti in vrtoglavici: zdravila

Poleg fizičnega vpliva pa je pomembno razumeti čustvene vzorce, ki nas pripeljejo do jemanja teh substanc. Včasih se zatečemo k njim kot načinu soočanja s stresom, tesnobo ali drugimi čustvenimi težavami. Čeprav nas lahko za kratek čas olajšajo, dolgoročno gledano prispevajo k poslabšanju našega telesnega in duševnega zdravja ter s tem tudi k simptomom, kot sta slabost in vrtoglavica.

Zato je izredno pomembno, da se osredotočimo na odpravljanje teh čustvenih vzorcev in najdemo bolj zdrave načine za obvladovanje anksioznosti.

Ko boste sprostili nakopičena negativna čustva, bo vaše telo začelo delovati bolje, kar bo izboljšalo vaše splošno zdravstveno stanje.

Ko boste občutili izboljšanje, se posvetujte s svojim zdravnikom glede potrebe nadaljnjega jemanja zdravil.

7. Ali je moje fizično zdravje v resni nevarnosti zaradi teh simptomov?

Fizični simptomi, kot sta slabost in vrtoglavica, ki ju povzročata anksioznost in stres, pogosto ne kažeta na neposredno fizično nevarnost za zdravje. Namesto tega lahko te telesne manifestacije označujejo prisotnost psihosomatskih motenj.

Psihosomatske motnje so stanja, kjer čustveni in psihični dejavniki vplivajo na telesno zdravje in povzročajo različne fizične simptome. V primeru anksioznosti in stresa se živčni sistem odzove na čustvene obremenitve s telesnimi spremembami, kot so

  • povišan srčni utrip,
  • nihanja krvnega tlaka
  • in prebavne težave,
    • vključno s slabostjo in vrtoglavico.


Pomembno je razumeti, da čeprav ti simptomi morda ne kažejo na takojšnjo telesno nevarnost, dolgoročno vplivajo na vaše fizično zdravje in povzročijo resne težave, če jih ne rešimo pravočasno.

Raziskati moramo njihove prave vzroke in se osredotočiti na zmanjšanje stresa ter obdelovanje čustvenih ran iz preteklosti, ki pogosto sprožijo anksioznost.

Prav to je glavni cilj moje napredne terapije Notranji mir, ki je s kar 95% uspešnostjo že pomagala več kot 3800 Slovencem in Slovenkam. Če želite, da tudi vam pomagam do sproščenega telesa, notranjega miru in “normalnega življenja”, vas vabim na uvodni, popolnoma brezplačen in neobvezujoč pogovor, na katerem bova skupaj odkrila dejanske podzavestne vzroke za vaše težave.

8. Kako dolgo lahko pričakujem, da bodo simptomi slabosti in vrtoglavice trajali, in ali bodo sčasoma izginili?

Razumeti moramo, da ti simptomi skoraj zagotovo ne bodo izginili sami od sebe. Zaradi tega moramo odpraviti temeljne vzroke, ki povzročajo naše težave.

Ti vzroki so čustvene travme in neobdelani strahovi, ki pogosto izvirajo iz otroške vzgoje in načina odraščanja. Če jih ne prepoznamo in ne obdelamo, ti vplivajo na naše telo. Zato je izredno pomembno, da se soočimo s temi čustvenimi izzivi in poiščemo ustrezno pomoč.

izkušen terapevt vam lahko pomaga premagati čustvene stiske

Za več informacij o stresu vas vabim, da preberete preostale članke na našem blogu v kategoriji Stres.

Preberite si zgodbo Laure.

Laura se je soočala s hudimi vrtoglavicami in slabostjo zaradi katere je iskala pomoč pri različnih zdravnikih, preizkusila je tehnike čuječnosti, meditacije, joge, bioenergije, … ampak nič ji ni pomagalo. Doklersi pristopila v program Notranji mir.

zgodba laure, ki je v kratkem času s pomočjo terapije dosegla izjemne rezultate.
Laurino celotno zgodbo si lahko preberete s klikom na zgornjo sliko.

Že po dveh tednih redne terapije je Laura opazila izjemne rezultate. Njeno splošno počutje se je izboljšalo, vrtoglavice pa so izginile. Terapije so ji razkrile številna negativna čustva in nepredelane dogodke, kar je povzročalo pretekle panične napade.

Po zaključeni trimesečni terapiji Laura zdaj sama aktivno obravnava čustvene rane, še preden bi ji povzročile dodatne težave.

Če se želite pogovoriti o svojih težavah in najti rešitev, vas vabim na brezplačen in zaupen pogovor. Skupaj bomo raziskali korenine vaših težav in razvili strategijo, da trajno in celovito pomagamo tudi vam.

9. Kako lahko lajšam simptome slabosti in vrtoglavice ali zmanjšam njihov vpliv na vsakdanje življenje?

Za lajšanje simptomov slabosti in vrtoglavice ter zmanjšanje njihovega vpliva na vsakdanje življenje si lahko pomagamo s tehnikami samopomoči. Tu je nekaj koristnih pristopov:

  • Tehnike sproščanja stresa: Redno izvajanje sprostitvenih tehnik, kot so dihalne vaje, progresivna mišična relaksacija ali meditacija, lahko pomaga zmanjšati napetost in stres, kar posledično zmanjša tudi simptome slabosti in vrtoglavice.
  • Zdrav življenjski slog: Skrb za zdravo prehrano, redno telesno aktivnost in zadosten spanec so ključni dejavniki za splošno dobro počutje in zmanjšanje čustvenih obremenitev.
  • Tehnike samopomoči: Učenje metod za obvladovanje stresa, kot so postavljanje mej, organizacija časa in reševanje problemov, lahko pripomore k boljšemu obvladovanju vsakodnevnih izzivov.

Vendar pa je za trajno odpravo stresa, tesnobe in anksioznosti nujno poiskati strokovno pomoč izkušenega terapevta.

s terapijo lahko odpravimo tudi občutke slabosti in vrtoglavice

Terapevt vam pomaga prepoznati in razumeti ponavljajoče negativne vzorce v vašem obnašanju ter vam ponudi orodja za njihovo premagovanje. S terapevtsko podporo ozdravimo čustvene rane in travme, ki nas spremljajo skozi življenje, ter gradimo trajno odpornost in dobro počutje.

V moji terapiji Notranji mir ne bomo samo celili čustvenih ran iz preteklosti in obdelali travm, ki so pustile trajne posledice, temveč vas tudi naučili, kako se sami soočati z novimi negativnimi občutki ter kako si sami sproti zdraviti čustvene rane.

10. Kaj lahko storim, da se slabost in vrtoglavica ne pojavita ponovno?

Da preprečite ponovni pojav slabosti in vrtoglavice, je edina rešitev, da se celostno lotite reševanja travm in čustvenih ran iz preteklosti. Obdelava teh globokih bolečin je nujen korak k dolgoročnemu izboljšanju telesnega in duševnega zdravja.

Celostna obravnava travm vključuje razumevanje in zdravljenje bolečin, ki izhajajo iz preteklih izkušenj. Ko razrešimo te osnovne težave, začnemo z preventivnimi ukrepi za ohranjanje čustvenega zdravja in preprečevanje ponovnega pojava simptomov.

Redno čiščenje čustvenih ran je bistveno, saj se te rane odpirajo skozi življenje zaradi različnih situacij in izzivov.

slabosti in vrtoglavici: Asja Dominko vam lahko pomaga s svojo uspešno terapijo Notranji mir

Program Notranji mir vam pomaga pri učenju tehnik za soočanje s svojimi čustvi. V njem najprej očistimo bolečine iz preteklosti, ki povzročajo psihosomatske simptome, kot sta slabost in vrtoglavica.

Nato pa vas pripravimo na samostojno odpravljanje teh težav, še preden se pojavijo resnejše težave.

Če želite izvedeti več o tem o programu Notranji mir, in o tem, kako preprečite ponoven pojav slabosti in vrtoglavice, vas vabim na brezplačen in zaupen pogovor.

Z ljubečo podporo in strokovno pomočjo dosežete trajno izboljšanje čustvenega in telesnega počutja. Naučili se boste tehnik, ki vam bodo pomagale vzdrževati notranji mir in ravnovesje.

Začnite pot do boljšega razumevanja svojih čustev

Se sprašujete, zakaj vaše telo čuti bolečine, napetosti ali razbijanje srca, čeprav medicina ne najde vzroka?

Moja nova brezplačna knjiga “Kako premagati anksioznost vam bo pomagala prepoznati čustvene procese, ki se v vas dogajajo že vse od otroštva.

Naučili se boste prisluhniti svojemu telesu, ga razumeti in doseči notranji mir.

Asja Dominko - Kako premagati anksioznost

V knjigi boste:

  • Spoznali, kaj so anksioznost, tesnoba, depresija in panični napad.
  • Razumeli, zakaj čustvene rane iz otroštva vplivajo na vaša današnja občutja.
  • Naučili, kako zaceliti in pozdraviti rane iz preteklosti.
  • Razumeli svoj notranji svet in signale, ki vam jih telo sporoča.

Boljše razumevanje čustev bo olajšalo proces dela na terapijah, saj se boste razumeli povezavo telesa, misli in podzavesti.

Prenesite brezplačno knjigo zdaj in začnite svojo pot k boljšemu razumevanju svojega telesa in uma.

Vaš notranji svet občutkov je »prostor«, kjer najdete povezanost, ljubezen, varnost, mir in zadovoljstvo, ki ste jih ves čas iskali zunaj.

Najlepše pri tem je, da lahko tudi vi dosežete to bogastvo v treh mesecih. Vse, kar je potrebno, je odstraniti čustveno nesnago, ki se je nabrala v vas.

Tukaj sem, da vas naučim in vodim skozi ta proces.

Še enkrat vam ponujam, da se lahko prijavite na popolnoma brezplačen in neobvezujoč pogovor na spodnjem rdečem gumbu. Zapomnite si, da mora biti vaše zdravje in počutje vedno na prvem mestu.

Viri – slabost in vrtoglavica

Brytek-Matera, A. (2012). Orthorexia nervosa – an eating disorder, obsessive-compulsive disorder or disturbed eating habit?. Archives of Psychiatry and Psychotherapy, 1, 55–60.

Dominko, A. (2024). Kako premagati anksioznost.

Donini, L.M., Marsili, D., Graziani, M.P., Imbriale, M., & Cannella, C. (2005). Orthorexia nervosa: Validation of a diagnosis questionnaire. Eating and Weight Disorders – Studies on Anorexia, Bulimia and Obesity, 10(2), e28–e32. doi:10.1007/BF03327537.

Dnevnik. (2014, 11. september). Ortoreksija: ko preveč zdrava prehrana škoduje.

Hill, A. (2009, 16. avgust). Healthy food obsession sparks rise in new eating disorder. The Guardian.

Kummer, A., Dias, F.MV., & Teixeira, A.L. (2008). On the concept of orthorexia nervosa. Scandinavian Journal of Medicine & Science in Sports, 18(3), 395–396. doi:10.1111/j.1600-0838.2008.00809.x.

Kuster, V. (2023). Moja nova samopodoba.

Avtorica članka

Asja Dominko
Magistrica temeljnih medicinskih znanosti, vodilna specialistka za trajno odpravo izgorelosti, tesnobe in paničnih napadov.

  • Izvajam napredno terapijo »Notranji mir« ter Kratke terapije za osnovno pomoč.
  • Avtorica knjig »Kako premagati anksioznost« (e-knjigo (86 strani) s konkretnimi nasveti za pomoč si lahko brezplačno prenesete) in »Moja nova samopodoba«.
  • Brezplačen terapevtski pogovor je na voljo vsem, ki želite izvedeti a) resničen vzrok za vaše težave, b) način, kako se jih lahko za vedno osvobodite in zaživite ponovno normalno življenje.
Vse informacije: www.asjadominko.si

Potrebujete pogovor?

Pogovorimo se o tem zakaj se vam v resnici dogaja, kar se vam dogaja in kaj narediti, da težavo trajno rešite.

Okrepite svoj notranji mir v treh minutah na dan.